Monday, January 12, 2009

KEHIDUPAN

aku dah g amik ubat semalam...doktor bagi antibiotik paling kuat dan ubat batuk...katanya kalau tak hilang jugak batuk tu bila abis makan ubat tu,datang balik untuk cek TB.
Adui!tak nak lah aku kene TB......senior aku kat sekolah dulu ada yg kena TB..tiap-tiap hari kena amik darah.....sakitnye......mintak dijauhkan sebarang penyakit,Amiin.....

Bila dah makan ubat pagi semalam,petangnya aku stil batuk,tapi bila malam and today, aku dah tak batuk lagi...yuhu!.......itulah,degil sgt........kalaulah aku ambil tindakan awal-awal dulu,tak de lah merana macam sebelum ni.......

selesai hal batuk,hal register kelas plak mengganggu fikiranku......tp....hari ni dah settle......Alhamdulillah,Tuhan permudahkan segala urusan ku.....
Pasni,aku harap sumenye berjalan dgn lancar.

No comments:

Post a Comment